Rock on!quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn.
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moiaangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
Who's in?
U is geweldig.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nu wel PPL!
Zouden ze het leuk vinden als ik ging stagediven??quote:Op donderdag 18 november 2004 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Rock on dude! Gooi je haar los enzo!
Vast!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden ze het leuk vinden als ik ging stagediven??
Ik dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn welgemeende excuses JMG...
Ik heb je 'ja ik kom, graag zelfs' even over het hoofd gezien.
Wees welkom!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
dit klinkt oké, tvp derhalve
He muts! Doe je msn eens aan!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wees welkom!
die staat aanquote:Op donderdag 18 november 2004 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
He muts! Doe je msn eens aan!
uit zichzelf?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:06 schreef HeatWave het volgende:
The plot thinkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |